Spółka Kiwi Ul. Batorego 22, 02-591, Warszawa, Polska
509789037
kontakt@wielkiezielonekiwi.pl

Marketing dla branży fitness w erze cyfrowej

Zaistnieć w sieci...oto jest zadanie! Wykonamy je za Ciebie.

Marketing dla branży fitness w erze cyfrowej

Marketing fitness w erze cyfrowej

Istnieją setki sposobów na promowanie swojej siłowni, szczególnie w cyfrowo połączonym świecie, w którym żyjemy. Jeśli chodzi o marketing fitness, możesz przeprowadzić wiele zabawnych i angażujących kampanii.

Korzystając z marketingu cyfrowego, możesz skierować i promować swoją siłownię wśród idealnej publiczności, w której spędzają większość czasu. Możesz promować swoje oferty siłowni i promocje bezpośrednio na ich telefony, Facebook, Twitter, Instagram, e-mail itp.

Fitness Marketing – Kreatywnie sprzedawaj swoją siłownię, aby pozyskać nowych członków i utrzymać zadowolenie obecnych członków

Dotarcie do idealnej publiczności nigdy nie było łatwiejsze, ale musisz wiedzieć, co sprzedać, gdy będziesz przed nimi. Podobnie jak podczas ćwiczeń, musi istnieć cel. Czy chcesz zwiększyć liczbę członków, zwiększyć świadomość marki, stworzyć ewangelistów z obecnych członków?

Osiągnięcie celu pomaga również zawęzić koncentrację. Ponieważ trudność polega nie na dotarciu do odbiorców, ale na zwróceniu ich uwagi. Musisz upewnić się, że twoja „oferta” jest czymś, co twój cel uzna za interesujący.

Nie sprzedajesz tego samego swoim obecnym członkom, jak osobom niebędącym członkami. Nie zaoferowałbyś również osobie próbującej zwiększyć siłę programu odchudzania.

Więc zadaję ci to samo pytanie. Jak zwrócisz uwagę swojej idealnej publiczności na siłowni? Czy chcesz, aby zeszli na siłownię ze zniżką, czy może zwabili ich gratisami? Jaka była jedyna rzecz, której nie mogli powstrzymać od kliknięcia?

Na przykład ; Obecnie jestem częścią pudełka CrossFit. Jestem „CrossFitter” i nie planuję chodzić na żadną inną siłownię. Jestem stosunkowo nowym członkiem i bardzo ciężko pracuję nad poprawą ruchów. Kreatywnym sposobem na zwrócenie mojej uwagi byłoby ulepszenie i udoskonalenie formy. Założę się, że jest wielu członków CrossFit, którzy chcieliby rozwijać swoje ruchy i chętnie zapisaliby się na więcej treningów jeden na jednego. Pamiętaj, że możesz promować obecnych członków, aby byli szczęśliwi, zachęcać ich do kupowania większej ilości produktów i zachęcania ich do zostania promotorami siłowni.

Wiedza o tym, co by nie działało na twojej siłowni, ma wiele wspólnego z rodzajem siłowni, którą posiadasz. Promocje, które prowadzisz dla pudełka CrossFit są zupełnie inne niż w barze lub siłowni rowerowej.

Znajomość publiczności na siłowni i to, co czyni ją wyjątkową na tle konkurencji, pomoże ci używać właściwego słownika podczas marketingu siłowni.

Po zdefiniowaniu grupy docelowej i wyboru kanału (media społecznościowe, reklamy w wyszukiwarce, aplikacje mobilne lub blogowanie) kolejną rzeczą, której potrzebujesz, jest pomysł. Jak zamierzasz sprzedać swoją siłownię? Co zamierzasz zrobić, aby kliknęli Twoją reklamę, promocję, ofertę lub wpis na blogu?

Aby pomóc Ci w realizacji pomysłów i zrealizować swoje pomysły, skorzystaj z 10 cyfrowych pomysłów marketingowych na fitness, które możesz wykorzystać do promowania swojej siłowni.

10 pomysłów na marketing cyfrowy fitness

1. Letnia promocja Facebook Slimdown
pomysł na kampanię marketingową fitness – odchylenie na lato.

Odchudzona promocja na Facebooku jest idealna dla grupy kobiet, które chcą nabrać formy na lato. Od 1 stycznia, kiedy motywacja do ćwiczeń jest najwyższa, a pierwszy dzień lata byłby idealną osią czasu. Ponieważ próbujesz przyciągnąć nowych członków na siłownię, „Summer Slimdown” byłby unikalnym programem, który trener przygotowałby dla szybkiej utraty wagi i stonowanego letniego ciała.
Sprzedawanie tego jako specjalnego 6-miesięcznego programu o wysokiej intensywności, który różni się od regularnych treningów klasowych. Nowi członkowie zapisywaliby się na sześć miesięcy po specjalnej cenie, a kiedy już ich uzależnią i pokochają wyniki, zobaczą, że zapisają się na długoterminowe zaangażowanie na siłowni.

Gdyby ludzie myśleli o tym najbardziej, tak jak nowy rok, mieliby najwięcej udziału.
Są trzy rzeczy, które sprawiają, że ta kampania działa: To najważniejsze – Nowy Rok.
Ma datę początkową i końcową – Wyczyść oś czasu dla osoby, która chce osiągnąć swój cel.
Cyklicznie – co roku możesz zrobić tę samą promocję, aby przyciągnąć więcej nowych członków.

2. Flash Special na rocznicę Gym
kampania marketingowa fitness – wyprzedaż błyskawiczna

W rocznicę swojej siłowni uruchom promocję dla pierwszych 20 osób niebędących członkami, którzy odwiedzą siłownię. Cena specjalna zależy w dużej mierze od miesięcznych kosztów członkostwa i rodzaju posiadanej siłowni. Jeśli prowadzisz indywidualną firmę treningową, może być nieco droższe, jeśli dajesz sześć miesięcy za darmo z 12-miesięcznym kontraktem w porównaniu z siłownią typu big box.
Oceń swoje członkostwo i zapewnij wyjątkową ofertę, która przyciągnie ludzi do drzwi. Kiedy 20 osób przyjedzie, upewnij się, że oprowadzasz ich po mieście, przedstawisz ich trenerom / trenerom i spraw, aby poczuli się mile widziani.

3. Wyzwanie korporacyjne
Pomysły na kampanię fitness marketingową – wyzwanie korporacyjne

Czy prowadzisz korporacyjny program odnowy biologicznej? Czy masz wiele firm pracujących na siłowni? Wykonaj wyzwanie organizacyjne.
Spraw, aby lokalne firmy konkurowały ze sobą. Daj zwycięskiemu przedsiębiorstwu bezpłatne członkostwo na 6 miesięcy, produkty (takie jak witaminy, białko w proszku itp.) Lub trofeum (ponieważ każdy uwielbia chwalić się trofeum).
Właściciele firm są wewnętrznie konkurencyjni, a zapewnienie im przyjaznej rywalizacji z innymi właścicielami firm sprawi, że wszyscy będą dążyć do celu i przyniosą większą sprzedaż na siłowni. Rywalizacja może być czymkolwiek, co pasuje do twojej siłowni. Może to być utrata masy ciała, całkowity czas poświęcony na trening, zwiększenie siły, trening na triathlon lub coś w rodzaju Tough Mudder.
Podczas takich zawodów muszą istnieć wytyczne, zasady, ustawić harmonogram i wizualnie pokazać, kto wygrywa. Ponieważ, jak w przypadku wszystkich zawodów, prawa do rokowań są równie ważne jak postęp.

4. Dzień bezpłatnych treningów

Skorzystaj ze strony internetowej siłowni, aby utworzyć stronę docelową, na której osoby niebędące członkami mogą zalogować się za pomocą Twittera, Facebooka lub poczty e-mail, aby otrzymać bezpłatną sesję indywidualną z osobistym trenerem lub dołączyć do zajęć.Gdy dana osoba korzysta z jednej z powyższych metod, aby zapisać się na bezpłatną klasę, masz jej informacje, aby zapewnić im więcej informacji, nawet po odbyciu bezpłatnego szkolenia.
Ponownie, podobnie jak w przypadku innych specjalnych programów flash, ludzie ci testują wody, o które należy poprosić. Muszą czuć się, jakby pasowali; osiągną wyniki, których szukają, i poczują się komfortowo. Wysiłek ten może wydawać się dużo do zrobienia w jednej klasie lub sesji. Ale to odróżnia ich od tego, że kochają swoje doświadczenie i chcą zapisać się na miejscu, aby po prostu je polubić i odejść.

Ale nie martw się, jeśli nie zarejestrują się w tym miejscu, a następnie zawsze będziesz mógł dostarczać im cenne treści za pośrednictwem Facebooka, Twittera i poczty e-mail.

5. Zaoferuj bilet tygodniowy na nowe zameldowania za pośrednictwem Foursquare lub Facebook

Wszyscy są przyklejeni do swoich telefonów, więc skorzystaj z tego i zapewnij bezpłatny tygodniowy bilet do nowych odpraw na Facebooku i Foursquare.
Promuj swoją ofertę na Facebooku za pomocą reklamy i wyświetlaj ją tylko na telefonach komórkowych. Zwab ich wolnym tygodniem treningów i upewnij się, że masz sposób na zapisanie się po upływie tygodnia. Skoncentruj się, trafiając tylko potencjalnych klientów, którzy odwiedzili Twoją witrynę, ale nie dokonali konwersji, używając retargetingu na Facebooku .

6. Bezpłatny bilet miesięczny dla gościa z przeglądem Google

Recenzje Google nie tylko dobrze wyglądają, gdy ludzie szukają siłowni, ale też naprawdę je czytają, a to pomaga Twojej firmie zajmować wyższą pozycję niż konkurencja w lokalnym SEO.
Co więcej, ma to wpływ na ich decyzję. Jeśli brakuje Ci recenzji Google, poproś członków, aby zostawili ci recenzje i zapewnili wszystkim, którzy mają bezpłatny miesiąc, aby dać to, co chcą.To zabija trzy ptaki jednym kamieniem.
Po pierwsze, na Twojej stronie pojawiają się recenzje Google, które dobrze wyglądają dla osób niebędących członkami i są świetne dla Google.
Po drugie, twój członek z przyjemnością da w tym miesiącu darmowy karnet swojemu najlepszemu przyjacielowi, chłopakowi / dziewczynie lub krewnemu. Daje im to szansę na trening z kimś, kogo znają! Po trzecie, przyciąga nowych ludzi do Twojej siłowni . Gdy już je dostaniesz, upewnij się, że je zatrzymasz! Zanim minie miesiąc, porozmawiaj z potencjalnym członkiem o dołączeniu i zarejestruj się przed zakończeniem miesiąca. Jeśli z jakiegoś powodu nie chcą zapisać się na siłownię, zapytaj dlaczego i ucz się z tego.

Najgorsze, co możesz zrobić, zapewniając darmowe karnety, to nie prosić o członkostwo, nie zwracać na nie specjalnej uwagi i nie pytać o opinie, jeśli z jakiegoś powodu nie chcą się zobowiązać do członkostwa.

7. Poleć członka siłowni co tydzień lub miesiąc

Czy masz wyjątkowych członków siłowni, którzy bardzo ciężko pracują, aby osiągnąć cel? Oczywiście, że tak! Spraw, aby Twoi członkowie poczuli się wyjątkowo, przedstawiając członka tygodnia lub miesiąca na swojej stronie internetowej i kontach w mediach społecznościowych.
Wszyscy lubią być rozpoznawani i nie ma lepszego sposobu na zadowolenie członków niż świadomość, że ich trenerzy i trenerzy zwracają uwagę.
Zrób zdjęcie swojego specjalnego członka podczas treningu lub po nim, podziel się, dlaczego są tak spektakularni, i poznaj ich na kanałach cyfrowych. Chcesz pójść o krok dalej, utwórz specjalne koszulki, które mają specjalne powiedzenie lub akronim. Tych koszul nie można rozdać wszystkim, ale trzeba na nie zasłużyć. Mogą je mieć tylko polecani członkowie.
Fitness marketing to nie tylko pozyskanie nowych członków, ale także zadowolenie obecnych członków.

8. Odpowiedz na pytania członków za pośrednictwem postów na blogu

Znasz te pytania, które członkowie ciągle zadają ci podczas zajęć? Odpowiedz na te pytania w swojej witrynie. Te posty na blogu nie tylko pomogą obecnym członkom, ale teraz masz miejsce, do którego członkowie mogą się zwrócić po zasoby i często zadawane pytania.
Chcesz pójść o krok dalej? Utwórz krótkie filmy wideo odpowiadające na pytanie i opublikuj je na YouTube . Jest to idealne rozwiązanie dla siłowni, które mają wiele ćwiczeń technicznych, w których ruchy są niezbędne do skutecznego wykonywania ćwiczeń.
Członkowie mogą mieć zasoby, do których mogą się wielokrotnie wracać, gdy będą potrzebować dodatkowego nauczania lub zapomną o czymś, co im powiedziałeś.
Stworzenie tej unikalnej treści jest nie tylko świetnym sposobem na zaoszczędzenie czasu, opiekun użytkownika, ale także pomaga twojej stronie w rankingu pod kątem większej liczby słów kluczowych.
Zapewnienie spójnych, wartościowych treści zoptymalizowanych pod kątem SEO przyciągnie więcej osób do Twojej witryny online.
Następnie w tych postach na blogu masz sposób na przechwycenie informacji o nowych odwiedzających, a następnie zaczynasz tworzyć listę e-mail. Lista e-mailowa dla osób niebędących członkami i członkami. Wysyłaj wartościowe treści osobom niebędącym członkami za pośrednictwem wiadomości e-mail i przekonaj ich do odwiedzenia siłowni ze zniżką lub okresem próbnym.

9. Wyzwanie utraty wagi

Możesz przetestować wiele różnych kampanii marketingowych fitness, ale jedną rzeczą, która zgromadzi członków, jest utrata masy ciała. Niezależnie od tego, czy jest to grupa, czy wysiłek indywidualny, kampania odchudzania z datą początkową, stanem końcowym, celami wagowymi i trenerami, aby pomóc osobom po drodze, przyciągnie członków, a nawet osoby niebędące członkami.
Jeśli chodzi o wyzwanie utraty wagi, nie musisz ograniczać się tylko do swoich członków. Udostępnij wyzwanie każdemu za opłatą. Możesz dać obecnym członkom siłowni zniżkę, ponieważ będą oni płacić dodatkowo za udział w wyzwaniu.
Wyzwanie utrata masy ciała osiąga dwie wielkie rzeczy. Pomaga członkom osiągnąć swoje cele i pozyskuje osoby niebędące członkami twojej siłowni.

Oprócz satysfakcji z utraty wagi, możesz dać zwycięzcy coś niesamowitego. W przypadku pudełka CrossFit nagrodą może być wiele produktów Progenex. W przypadku studia jogi może to być mata do jogi Manduka z fajną odzieżą do jogi. Wpadasz na pomysł, spraw, aby nagroda była czymś związanym z twoją siłownią i jest nieco droga.

10. Podaj plany posiłków
Blog marketingu fitness – zapewnianie planów posiłków

Jednym z najtrudniejszych aspektów sprawności i zdrowego stylu życia jest odżywianie! Wiesz, że jedzenie to ciągła walka z członkami, więc pomóż im z planami posiłków!
Dużym problemem związanym ze zdrowym odżywianiem jest to, że większość ludzi nie wie, co jeść ani jak sprawić, by „zdrowe” jedzenie smakowało dobrze. Oprócz bycia przykładem, podaj członkom, a nawet osobom niebędącym członkami plany posiłków, aby ułatwić im życie.

Podsumowanie

Marketing fitness to coś więcej niż reklamy ze zdjęciami osób w dobrej formie z abs. Chodzi o przekazanie właściwej wiadomości właściwej osobie przy użyciu właściwej metody.

*Zespół KIWI*

 

Jedna odpowiedź

  1. malgolrzata pisze:

    U siebie na siłowni, gdzie odbywały się także zajęcia fitness dostałam własnie dodatkowe 14 dni i trzeba przyznać, ze to rozochociło moje chęci do dalszego chodzenia na nią zaraz jak tylko otworzą. 🙂 Szczególnie, że zawsze dbali tam o czystość a to też warto dodać, jako wielki plus.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *